Lyst نمایش موفقیت آمیز Miu Miu را اعلام می کند که چگونه

برنامه جهانی Lyst شاخص های خود را دارد، موفقیت دهان به دهان Miu Miu مانند سال.
آپارتمان‌های سریالی Miu Miu، پاییز/زمستان 2022، به یکی از محبوب‌ترین محصولات TikTok تبدیل شد و در نتیجه Lyst خوش‌ساخت و پرجست‌وجو شد.
جرقه بازی هیجان انگیز اجرا شد و سبک Indie-sleaze را به افراد بدجنس بازی کرد.
سیدنی سوینی، رزالیا و بلا حدید از ده‌ها سلبریتی هستند که یکی از جفت‌های متفاوتی بودند.
بر اساس گزارش Lyst، این پچ 49 درصد سال به سال جستجو می‌کند.
درام شبانی Miu Miu با جستجوی 1100 درصدی، داغ ترین جایزه را دریافت کرد.
#گالری-1 { حاشیه: خودکار; } #gallery-1 .
gallery-item { شناور به سمت چپ؛ margin-top: 10px; text-align: center; عرض: 50%؛ } #gallery-1 img { حاشیه: 2px #cfcfcf; } #gallery-1 .
gallery-caption { حاشیه چپ: 0; } /* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
روندهای ویروسی تصویر برند را تقویت می کند و سلسله مراتب را تقویت می کند.
به طور کلی، پنجمین نوع بزرگ تحت گوچی، پرادا، والنتینو و بالنسیاگا بود.
کتی لوبین، اخلاق و رادیو در Lyst، اظهار داشت: «ما امسال یک IRL سخت کار و بی‌معنی هستیم، و این منعکس‌کننده نتایج و نتایج امسال، دسته وزنی است.
با صنعت در حال رشد Y2K و TikTok، ما خریداران Lyst را دیدیم که برندهای مربوط به دهه 2000 را دوباره کشف کردند.

پیشنهاد سایت