جستجوهای آنلاین سر به فلک کشیده «لوکس آرام» و «سبک قدیمی» رسماً مناسب هستند و مینیمالیسم آینده را هموار می کند.
تحقیقات جدید، که در مرحله قفل با کارن میلن انجام شده است، نشان می دهد که نمایشگرها و روند طولانی تری دارند.
جستجوی «لوکس آرام» با 373 درصد بالاترین رکورد تاریخ.
دانش در بالای آن نشان می دهد که جستجوهای «ثروت مخفیانه» به میزان 334 درصد در ماه و جستجوهای «سبک قدیمی» به موجب 568 درصد در سال جهش داشته اند.
فیبی فیلو و دوقلوهای اولسن پیشگام مینیمالیسم و تجمل بودند، اگرچه این روندها به طور قابل توجهی در ماه ظاهر شدند؟ مجموعهای کماهمیت در باند وجود دارد، این است که چهار تلویزیون شروع به پخش کرد.
جانشینی برند پوشاک فوق ثروتمند را به تصویر می کشد.
ما آداب و رسوم مد را محکم می کنیم، 6100 جستجو «لوکس آرام».
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 50%؛
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
کارشناسان مد در کارن میلن بررسی کردند که کدام بازیگر زن جستجوهای هماهنگ عبارتهای مربوط به مد، مو و آرایش را انجام میدهد.
کارشناسان فاش کردند که Shiv Roy (تصویر) تاثیرگذار است که بر اساس 3240 جستجو برآورد شده است.
لباسها، موها و آرایش شیو روی، همه و برخی منزویها هستند و همگی با یک برنامه تلویزیونی ترکیب میشوند.
طبق دادههای گوگل، «لباسهای شیو روی» در اعداد 1180 ماهانه جستجو شد.
یکی از سخنگویان کارن میلن اظهار داشت: "جانشینی لحظاتی را برای نمایشگرهای ما به ارمغان آورده است.
"لوکس آرام" لحظه های اجباری در سال 2023 بوده است.
تغییری در بازاریاب صورت گرفته است که بر پوشیدن قطعات مارک دار (لوگومانیا) و در عوض برش، طراحی و لباس تمرکز کرده است.
پوشش پالترو را به دست آورده است و راه را برای سنگفرش پا و فرش هایی که گردنبندها ناپدید شده اند باز کرده است.
حرف حرف زدن، نه لوگوی برند.
تلویزیون شخصیتهایی را نشان میدهد که علاوه بر برچسبهایی که میبینیم، لباسهای صنوبر به تن دارند.
این شخصیت ها چه آرایشی دارند.
"