طراحی ویلا پردیس طراحی ویلا

طراحی ویلا در کلارآباد

طراحی ویلا پردیس طراحی ویلا

بسته به اینکه قصد داشته باشید طراحی حیاط ویلا در قسمت جلویی، پشتی یا اطراف آن باشد هر یک الزامات و شرایط خاص خود را دارد. اگر قرار است طراحی حیاط ویلا در بخش جلویی بنا باشد، باید مسیر مخصوص گذر ماشین ها و افراد پیاده مجزا باشند. نوع پوشش گیاهی و وجود گلخانه ها با مرزکشی مشخص اهمیت بالایی دارد که در طراحی ویلا با عرض کم و حیاط گسترده باید به آن تدقیق شود.

طراحی محوطه ویلا شیبدار طبق‌معمول در مناطق کوهستانی و تپه ای مطرح می شود که در این صورت باید ترازبندی دقیق به متحد مکان یابی درست برای بخش های متنوع محوطه در نظر افسرده شود. آلاچیق، باغچه ها، مسیرهای رفت و آمد، استخر و جکوزی، پلکان حیاط و غیره باید با دقت تمام طراحی و مقر یابی شوند. برای استخر و جکوزی باید محلی برای طراحی حیاط ویلا در نظر گرفته شود که حریم خصوصی هم رعایت گردد.

طراحی ویلا فضاسازی طراحی ویلا

معماری مدرن به دلیل " ایجاد فضاهای کوچک و زیبا که به طرز خوشحالی مستعد زندگی بود " شهرت داشت. اصول طراحی که مانند این فراوانی کارآمدی را برای یک ویلا به هدیه می آورد در بهترین ویلاهای مدرن طراحی شده امروزی به همان اندازه موثر باقی می مانند و عبارتند از:

طراحی ویلا مدرن همچنین به خاطر پنجره های گسترده و از کف تا سقف که به نور رخصت می دهد تا به عمق یک پلان نفوذ کند، شناخته شده است. هنگامی که در کنار طراحی پلان طبقه باز استفاده می شود، پنجره های بزرگ مورث می شود بیت بزرگتر عاطفه شود، زیرا به نظر می رسد هر اتاق به فضای بیرونی فراتر از دیوارهای بیرونی گسترش می یابد.

بهترین ویلاهای مدرن دارای یک استراتژی قوی فضایی و سازمانی هستند. آنها از تمام متراژ یک ویلا ختام استفاده را می برند. اتاق‌ها و راهروهایی که به یکدیگر سرازیر می‌شوند، ویلاهایی را ایجاد می‌کنند که به طرز شگفت‌انگیزی بزرگ‌تر از بسیاری از ویلاهای بسیار بزرگ‌تر ساخته شده امروزی به نظر می‌رسند.

طراحی ویلا کردان طراحی ویلا

در طراحی نیم‌دوبلکس حیاط با ایجاد نصف طبقه، بزرگتر می‌شود. در این سبک از پلان سعی می‌شود، تا هم فضا و راحتی افزون‌تر شود و هم از هزینه ساخت بالای ویلای دوبکس پرهیز شود.

در پلان ساخت لاله‌زار ویلای دوبلکس، معمولاً با تفکیک فضا بخش‌های مختلف جدا سازی می‌شوند. در این سنخ پلان، فضاها بزرگتر و سقف‌ها نیز بلند‌تر در نظر گرفته‌ می‌شوند.

همانطور که از کنیه آن مشخص است در ویلاهای سه اشکوب فضاهای بسیار بزرگتری در دسترس خواهد بود که معمولا شامل سالن ورزش، سونا و امکانات درونی بیشتری می‌شود. این نوع از ویلاها دارای هزینه ساخت بالایی هستند.

در طراحی نقشه ولا و باغ ویلا بخش‌های مختلفی در نظر گرفته‌ می‌شوند

معمولا برای هر پلان طراحی روضه ویلا یک بیت نشیمن در نظر گرفته می شود. بیت نشیمن را در نزدیکی درب ورودی قرار می دهند. در ویلاهایی که کوچک هستند، درب ورودی به اتاق آشیانه باز می شود.

طرح ویلا دو طبقه

طرح ویلا یک طبقه

طراحی ویلا سه طبقه

طراحی ویلا دو طبقه

طراحی ویلا یک طبقه

طرح طاها ویلا شمال

طراحی ویلا طاهری

طراحی ویلا مدرن شمال

طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مدرن در ایران

طراحی ویلا مدرن کوچک

طراحی ویلا محوطه

طراحی ویلا مدرن یک طبقه

طراحی ویلا مشهد

طراحی ویلا مدرن فلت

طراحی ویلا مهسا مکی نژاد

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

پیشنهاد سایت