London Grosvenor یک فروشگاه پاپآپ سه روزه به نام The Mayfair Maison 23-25 سپتامبر 2022 در میدان 38 Grosvenor Square را مدیریت میکند که مجموعهها و قطعات با نسخه محدود را با قیمتی بیش از حد پل میکند.
طراحان Huishan Zhang، Packham، J&M Davidson، Malone Souliers، Roksanda، و جواهرات Stephen Webster، با نمایش مجموعه های Bifrost، قطعات آرشیو، به عنوان مثال تا زمانی که "قطعه های بی انتها و مورد علاقه بارون" هستند، حرکت می کنند.
از چکمههای پیوندی برشدار «مونتانا» مالون سولیرز، مطابق با قالیچه شرقی نائومی هریس، طوفانفروش، به قیمت 380 پوند، یک روکساندا «رایا» در مقابل امیلی بداخلاق در اسپرینگز 2019، به قیمت 450 پوند، خریداران بهعنوان کاوشگر، قالیچهای مورد علاقه را نگه میدارند.
.
38 Grosvenor Process یک خانه شهری در فهرست دوم است که در حدود سال 1727 نقل مکان کرده است، و یک ایتالیایی Mayfair و پلکانی است که "عظمت افروزی" دارد.
مجموعهها به نمایش گذاشته شدهاند، برعکس خانههای شهری و خریداران بیشتر به آنها و طرحها نگاه میکنند.
اشکال گروسونور مقاصد و تجربیات را مفهومسازی میکند و مالک/اشغالکننده را به این ترتیب و به این ترتیب یک مشارکت طولانیمدت بازسازی میکند.
این شامل یک پنجره بازشو با مشخصات بالا، یک «مکالمه» که بینش غیرمجاز را ارائه میکند، یک دربان آسانتر و خرید مارکها، پس از رونمایی از این مد، سادهتر میشود - اول بازاری که به اشغالگران اجازه میدهد با هم کنار بیایند و روزهای خود را شروع کنند.
جوآنا لی، خردهفروش، گروسونور، اظهار داشت: «در یک مایفر نمادین که عموم مردم نیست، ما بریتانیاییهای برتر را به نمایش میگذاریم که مخاطبان وسیعتری را سرکوب نمیکنند.
Maifair Maison تجربهای است که ما با توجه به کسبوکارها ایجاد کردهایم و مقاصد پایتخت را در منطقه مشخص کردهایم.
این و همه یک مجسمه است این اشغالگرانش.
"این بندرگاه ما است که یک طرح را دوباره تعریف می کند که یک مالک وجود دارد.
علاوه بر تبدیل یک معامله به معامله ای که به نفع همه باشد، ما به اندازه یک برند جایزه داریم.