رتبه گرم و افتضاح در توافق با 5.
3٪ بر خلاف مقاصد جهانی بریتانیا در شنبه و - 27 و 28 قبر - در مقایسه با قبل، و 7.
1٪ در مقایسه با سال 2021 به همین ترتیب بود.
طبق گزارش کارشناسان سیستم هگزا دسیمال، اسپرینگ برد، خیابان های بریتانیا در یک ایالت متوسط شیب 8.
7 درصدی ورود به شنبه و یکشنبه دارند، مصرف کنندگان دوشنبه، 29 اوت، خانه، -6.
4 درصد در مقابل مقاصد بریتانیا هستند.
شهرهای ساحلی، شهرهای تاریخی و شهرهایی که در حال گسترش جهان هستند، از روز یکشنبه بهرهمند میشوند، بنابراین و به همین ترتیب، 24.
3 درصد در هفته افزایش یافت.
Diane Wehrle، Insights در Springboard، میگوید: «بازی مطلوب، خریداران را به مقاصد بریتانیا تشویق میکرد، یک قدمی قبل از +5.
4٪ شنبه و +5.
3٪ یکشنبه.
«خیابانهای مرتفع از آبوهوا و آبوهوا بهرهمند شدند و برندگان 8% تا شنبه و 9.
4% یکشنبه بودند.
«به نظر میرسد دوشنبه با خانهای درخشنده برای مصرفکنندگان مواجه شده است که در مجموع مقاصد بریتانیا به صورت عرضی 6.
4- درصد است.
دلیل اصلی روز دوشنبه مطابق با خیابانها و مراکز بود، جایی که تعداد پاها به ترتیب با 10.
1- و 11.
5- درصد کاهش یافت.
با این حال، پارکهای بیش از 6.
8% بیتفاوت خریداران را دوباره پر کردند و جلوتر رفتند.
«در سرتاسر خیابانها، برندگان فیلتر آن شهرهایی بودند که بازدیدکنندگان را غارت میکنند، شنبهها و شهرهای ساحلی و تاریخی، و به همین ترتیب شهرها و شهرهای لندن مایل بریتانیا.
در شهرهای حاشیهای 24.
3% و شهرهای تاریخی +17.
7% بود.
خریداران همچنان در آخر هفته از مراکز مرکز شهر به صورت عرضی در بریتانیا بازدید میکردند، معمولاً 10.
4% در شنبه و یکشنبه، +3.
1% در میان کشتی لندن.
«عملکرد این بود که سالی دور از راه بود.
بیش از بازی شنبه و 7.
1% در روز مقصدهای عرضی و 10.
2% خیابان ها بود.
"شنبه 2019 و همچنین کاهش -10.
6٪ در مقصدهای محدود و -5.
2٪ در خیابان ها.
"