دانلود سریال سرگیجه قسمت پنجم ۵ (قسمت ۵ سرگیجه) کامل با لینک مستقیم

قسمت پنجم سریال سرگیجه امروز دوشنبه ساعت ۸ شب منتشر شد. برای دانلود قسمت ۵ سریال سرگیجه به دنباله مطلب مراجعه کنید.

قسمت پنجم سریال سرگیجه امروز دوشنبه ساعت ۸ شب منتشر شد. برای دانلود قسمت ۵ سریال سرگیجه به ادامه مقصود مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود بخت ۵ سریال سرگیجه با بالاترین کیفیت قابل دریافت هستند. در قسمت ۵ سرگیجه باید دید آیا پیمان ارتباطی با گم شن کامران دارد یا شخص دیگری در این ماجرا نقش دارد؟ اکنون در دسترس مخاطبان است.

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال جدید سرگیجه، از تمام کارگردانان ایرانی است که مجموعه‌هایی همچون آقازاده را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است. این کارگردان پیش از این در مجموعه‌های تلویزیونی دیگری نیز فعالیت داشته و از جمله آثارش؛ مجموعه‌های تلویزیونی؛ پدر، افرا، پشت بام تهران، آمین و بی‌همگان است. بهرنگ توفیقی زادهٔ ۱۸ اسفند ۱۳۵۵ در شهر تهران است و از جمله کارگردانان جوان ایرانی شمرده می‌شود. این کارگردان از سال ۱۳۷۴ تاکنون در زمینهٔ بازیگری و کارگردانی فعالیت داشته و در برخی از فیلم‌های ایرانی، به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان، مدیر تولید و نویسنده نیز پرکاری کرده است.

سریال سرگیجه قسمت ۳ سوم منتشر شد! (دانلود قسمت سوم سرگیجه فیلم ایرانی جدید)

سریال سرگیجه خلاصه | مناسب ترین قسمت چهارم سریال سرگیجه + دانلود قسمت های جدید آکتور و جیران -

در نصیب چهارم از سریال فریبنده سقوط، نیروهای اطلاعات ایران برای بازرسی و پرسش وارد مکان ژاکان و آیسان در سنندج شده اند، خانه ای پر از مهمات و تفنگ جنگی جاسازی شده در دیوار و تشک و حیاط خانه، از اسلحه تا نارنجک،پر از اسناد و مدارک و پول و جوازعبور و ….

قسمت پنجم سقوط ولی با رویدادهای دیگری سپری می شود. افسر دیاکو یک بار دیگر تلاش می کند تا با آیسان تماس بگیرد. تماس او پس از تلاش فراوان برقرار می شود سرپرست رضا اجرا کردن آیسان نومید به همکاری کار سخت تازگی نسبت به قبل شده است و آیسان اعتماد چندانی به او ندارد. دیاکو (حمید فرخ نژاد) تلاش می ملایم تا اعتماد آیسان را جلب کند و با طرح ریزی یک نقشه هم موجبات آزادی وی را فراهم کند و هم این که به مکانها داعش در شهر موصل حمله کنند و فیلم تلسکوپ ها را به دست بیاورند. در تلاش دیگری که نیروهای امنیتی اجرا می دهند، سرگرد دیاکو بالاخره موفق می شود تا کاک اردلان (عباس جمشیدی فر) را راضی به انجام عملیات شناسایی در منطقه فوق امنیتی موصل کند. درون کاپوت و سمت مصباح های ماشین او دوربین پیشه گذاشته می شود تا به فیلمبرداری و شناسایی مناطق تحت فرماندهی داعش بپردازد و از سویی با تک تیراندازهایی از قبل هماهنگ شده و مستقر شده در محل به تامین امنیت او اقدام کنند. کاک اردلان سرانجام دل به دریا زده و به مناطق امنیتی موصل می رود سرپرست در یک درنگ بازرسی که در خیابان های شهر پابرجا بود و پس از تفتیش ماشین، لو می رود. در همین مدت افراد داعشی قصد غوث و احیانا روح او را دارند که به یک فرس تک تیراندازها به کمک او می آیند و کامروا به فراری دادن وی می شوند. کاک به منزل شخصی خود در کردستان می آید ولی متوجه حضور فردی در خانه اش می شود. در آغاز گمان می کند که عمه اش است که به خانه او آمده و برایش شام درست کرده است ولی در ادامه متوجه می شود که این دیاکو است که عاری شناسایی قبلی و بدون اجازت وارد منزل او شده است. کاری که به شدت تا اعتراض او روبرو می شود. در ادامه صحبت های این دو، قرار همکاری بعدی و البته اخیر در جهت طرح ریزی نقشه غایی گذاشته می شود! ولی اردلان به نابود وجه پایین بار این مطلب نمی نهر که به‌هرجهت دیگر به موصل برود. ولی در نهایت سرگرد با بازگو کردن سرنوشت خواهر اردلان و این نکته که اگر در آن زمان شخصی هستی که به کمک وی می شتافت وی هنوز موجود بود توانست رضایت وی را جلب کند. در سمت دیگر حکایت آیسان حضور دارد. آیسانی که با عذر و بهانه های گوناگون تا جایی که توانسته است، قرار عقد با ابوخالد را عقب انداخته و در آخرین این تلاش ها فقط دو روز وقت دارد ورنه به عقد این داعشی در می آید و باید زندگی سخت و خفتباری را تحمل کند. کاری که به نظر نمی رسد به تهی وجه از او ساخته باشد و او ترجیح می دهد که دست به قتل‌نفس بزند تا سرنوشت نخست. از این زمان به بعد این خود آیسان است که سعی می کند تا با سرگرد تماس بگیرد. وی موفق می شود. یاور از ارتکاب الگو و عملیاتی قبل رو و در کمتر از دو سه یوم آینده می گوید. وی همچنین بروز می کند که آیسان باید با آوردن بهانه ای جدید (دندان درد) خویش را به دندانپزشکی بیمارستان هم‌جوار ولایت برساند تا افراد او بتوانند وی را خلاصی دهند. نقشه به بخشش پیش می رفت تا این که دقیقا در شب قبل از عملیات و صحیح در زمانی که تا توافق ورود به بیمارستان مشهور شهر را هم به دست آورده بود، تلفن همراه او لو می رود و همه چیز را خراب می کند! اوقات باید دید که در اقبال ششم 6 از سریال سقوط چه اتفاقاتی در انتظار آیسان است!

سریال سرگیجه پخش از | زیباترین قسمت دوم سریال سرگیجه + دانلود قسم های جدید پوست شیر و سقوط -

الناز ملک (آیسان) , سجاد بابابی (ژاکان) , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد و عباس جمشیدی فر در این سریال حضور دارند.

حکایت زوال درباره یک نمایشنامه عاشقانه کردی است. بهر هایی از این سریال در شهر انگم در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. گفته می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال زوال یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی حکایت می کند . سرگردی در کردستان (حمید همایون نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا عذرت را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت اولین زندگی مشترک شان، جانی ازنو می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

سریال آکتور نصیب ۴ چهارم (دانلود قسم 4 اکتور کامل)

پیشنهاد سایت