لیزر موهای زائد تیتانیوم سوپرانو ۲۰۲۲ دکتر یادگاری

ویژه نواحی تنه طبق جدول نواحی

مجهز به سه درازی خیزاب در هر شات سه درازا موج با توان اپتیکی خروجی لیزر بار 1200وات واقعی

 وارداتی مناسب انواع تیپ های پوستی تسریع لیزر در هر جلسه

کم دردترین، کم خطرترین، سریعترین و موثر ترین دستگاه در حال حاضر دنیا

موثر برای درمان عروق سطحي و واريسي

لیزر الکساندرایت در دارای ویژگی های منحصر بفردی است، در لیزر اشعه لیزر بدون آسیب رساندن به پوست، روی فولیکول مو اثر گذاشته و باعث از بین رفتن فولیکول مو میگردد و رویش موها را متوقف می کند، لیزر استحقاق تنظیم طول تلاطم آب و تنظیم میزان انرژی برای از بین حرکت دادن انواع در انحا پوست ها را دارد، لیزر جزء تاثیرگذارترین و پرقدرت ترین لیزرها به شمار می رود و لیزر الکساندرایت در دارای سیستم کولینگ(خنک کننده) است که باعث کاهش درد و سوختگی تا حد قابل توجهی میشود.

مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم با الکساندرایت | زیباترین دستگاه لیزر تیتانیوم -

دستگاه لیزر تیتانیوم اقسام روش های تازه برای سریع بودن و رفاه فرد بازگشت کننده برای رفع موهای زائد ارائه کرد. افراد مراجعه کننده می توانند از پوستی بری از هر موی زائد و صاف بری هیچ درد و خرابی لذت کامل را ببرند. این دستگاه دارای ویژگی های فراوان است که برای راحتی فرد بیمار در درازی تداوی طراحی شده. این روش ها به اندازه کافی ایمن هستند و می تواند در حدود حساس مانند قیافه و ناحیه فردی هم انجام شود.

موهای صورت میسور است از موهای لطیف و موهای ضخیم برخوردار باشد که امکان دارد به اپلیکاتورها و تنظیمات متفاوتی نیاز داشته باشد. با این اوقات با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید از نشو مجدد موهای صورت مجرد فقط در یک جلسه جلوگیری کنید. این دستگاه دارای سه درازا موج مختلف است که می تواند انواع مختلف مو را بر روی هر فام پوست هدف قرار دهد. این امر باعث می شود موهای زائد  ایمن تر و راحت تر از هویدا عبید شوند.

دستگاه لیزر تیتانیوم بهتره یا دایود | زیباترین قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم 2022 -

این دستگاه در دو سرمشق تک طول چین‌خوردگی سطح آب دایود و سه درازا موج دایود الکس و با توان های 600 و 1200 وات موجود است. برای استعلام بها این محصولات با کارشناسان سایت دات کام با شماره ی 02177448434 تماس حاصل نمائید.

همان کوه طور که گفته شد دستگاه لیزر دایود الکس تیتانیوم از تکنولوژی دایود ۳ گانه بهره می‌برد. به این صورت که سه طول موج‌ ۷۵۵، ۸۰۸ و ۱۰۶۴ نانومتر را هنگام درمان از خود ساطع می‌کند. در نتیجه توانایی نفوذ به عمق مناسبی از پوست را دارد. پس می‌تواند ساختار آناتومیک پوست را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر آن اپیلیکاتورهای دستگاه لیزر دایود تیتانیوم قدرت این‌اندازه نوبت عبور از یک منطقه را دارا هستند. همچنین اپراتور این امکان را دارد تا به کمک صفحه نمایش ۱۵ اینچی منزلها درمان را تحت کنترل داشته باشد. حال اساس کار دستگاه لیزر تیتانیوم را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در این درمان دستگاه با ساطع شدن امواج لیزر به ناحیه درمانی پوست شروع به گرم شدن می‌کند. این گرمایش مستقیما فولیکول‌های مو را نشانه قرار می‌دهد. بنابراین سیکل رشد مو با اختلال مصادف شده و با جلسات درمانی پیوسته موهای زائد تماما از مبرهن خواهند رفت.

لیزر با دستگاه تیتانیوم نی نی سایت | تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -- فوق العاده

پیشنهاد سایت