کت و شلوار - کت و شلوار e

کت و شلوار های زنانه مجموعه ی بنیکو یکی از پرفروش ترین و جذاب ترین آیتم های مجموعه ی بنیکو، متعلق به کت و شلوار های زنانه ی این مزون می باشد. کت ها بلا استثناء لایی کشی  شده هستند و فری سایز می باشند (مناسب به‌علت بانوان در سایزهای ۳۶، ۳۸، ۴۰ و ۴۲). شلوارهای این ست در سایزهای مختلف در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دارد. یکی از امکانات خوش مزون بنیکو این است که شما می توانید هم کت و هم شلوار را به صورت تکی و یا به صورت ست تهیه کنید. بدین منظور که می توانید یا ست کت شلوار و یا فقط کت و یا فقط شلوار را به سبد خرید وجود اضافه کنید. این کت و شلوار های زنانه چه برای استایل های مجلسی و چه استایل های کژوال مناسب اند. تنخور این کت و شلوار ها فوق العاده جذاب و شیک بوده و در عین سادگی، ظاهری آراسته و شیک را برای شما به ارمغان می آورند. رنگ های این کت و شلوار بسیار زیبا و چشم نواز است و مطابق سلیقه ی خود، می توانید ست کت و شلوار مورد پسندتان را انتخاب و خریداری نمایید.

کت و شلوار گورخری داماد - سکانس خنده دار هشتگ خاله سوسکه

کت و شلوار ژورنالی خرید عمده کت و شلوار مردانه حریر

معمولا کراوات ها از عرض سه سانت تا عرض هفت سانت میباشند. کراوات هایی که عرض آن ها سه سانت می‌باشد اصلا مناسب نابود کت و شلوار ی نمی باشند بله مناسب کت های اسپرت میباشند. اگر اندام شما لاغر تا متوسط می‌باشد از کراوات های پنج سانت استعمال کنید و اگر درشت اندام هستید از کراوات های هفت سانت استعمال کنید.

کراوات انتخاب کنم یا پاپیون

معمولا با کت و شلوار های آرشال پاپیون میزنند وصی این به انتخاب شماست که از کراوات انتخاب کنید یا پاپیون.

معمولا اکثر افراد کراوات را میپسندند  برای مثال در یه مهمانی که پانصد فرد مهمان دارد از پانصد فرد مهمان چهارصد و پنجاه نفر کراوات را می پسندند پیشنهاد من به شما این است که هم کراوات را خرید کنید هم پاپیون. در مراسم اصلی از کراوات استفاده کنید و در مواقع تصویر برداری و آتلیه جدا از کراوات از پاپیون هم استفاده کنید تا عکس های متنوعی داشته باشید.

کت و شلوار لی پسرانه | زیباترین چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه) -

– یقه پیراهن از برگردان کت نباید دوری داشته باشد، این دوری این را نشان می دهد که اندازه کت شما مناسب نیست

– کت بعد از بسته شدن دکمه ها حالت ضربدری به نفس نباید بگیرد و این اتفاق افتاد یعنی کت شما تنگ است کمر کت خود را کمی تنگ کنید تا چهارشانه تر به مشاهده برسید

 – حدود تا 1 سانتی متر یقه پیراهن باید بالاتر از یخه کت باشد و همین طور در دوران نشستن از قایم شدن یقه لباس در ته یقه کت باید جلوگیری کنید و حواستان باشد که در روزگار نشستن کت حالت بدی به شخص نگیرد. یقه کت شما نباید از گردن شما دور باشد و نباید آن قدر به گردن بچسبد که باعث چین و چروک شود.

– شلوار باید کاملا مچ پای شما رو بپوشاند و بسته به اندازه کفش شما قد آن کوتاه شود، قد شلوار از عقب باید تا بالای پاشنه کفش شما باشد و اصلا جوراب شما مشخص نباشد. شلوار باید روی کفش مماس شود و نباید روی آن تجمع شود. شلوار را از بالا تا پایین حدود 2.5 سانتی متر تنگ تر کنید، شلوار تنگ قد شما رو بلندتر نشان می دهد. شلوار شما نباید هیچ گونه پیلی و چینی داشته باشد.

پیشنهاد سایت