ایستگاه Battersea درهای خود را در جمعه 14 اکتبر، در کنار خیابان پیادهروی، بلوار، یک بازسازی هشت ساله متحول کننده باز کرد.
بیش از 250000 نفر به لندن آمدند و "قدرت فستیوال" که 22 تا 23 اکتبر ادامه دارد، فعالیت ها، اجراها و فعال سازی ها.
نزدیک به چهل سال مکانهای دیدنی لندن تغییر یافت و یک هشت ساله که خانه قایق مرکزی مرکز لندن بود، بازدیدکنندگان از مغازهها، بارها، رستورانها و مکانهای آن بسیار مناسب بودند.
بریتانیایی و برندهای Battersea Adidas، Nike، Mulberry، Theory، Lacoste، Ralph Lauren، Aesop، NK، Hugo Boss، Jo Malone London، Uniqlo و Mango.
آدیداس که «ایستگاه توانمندسازی» آن، که دارای کلاسها و چالشهایی بود که به این وسیله ورزشکاران، مربیان و متخصصان المپیک و پارالمپیک برگزار میشد، در آخر هفته وارد بازار شد.
سیمون مورفی، مدیر عامل قبیله Battersea (BPSDC)، گفت: «باترسی و خیابان عابر پیاده ما، بلوار، شگفتانگیز بوده و فراتر از انتظارات ما بوده است.
250000 نفر از جامعه، برعکس لندن و خارج از آن، در اولین فرصت بازسازی شدند و نشان از چسباندن این نقطه عطف نمادین بود.
برای سهامداران ما، هر کسی که آمده است، و ما بازدیدکنندگان ماهها و سالهای پیشبینیشده از آن بازدید میکنیم - این آغاز است.
»
کارل ودرل، در Aesop، اروپا، اظهار داشت: "Aesop در Battersea بود و مشتریان و مشتریان جدیدترین فروشگاه آنها در بریتانیا.
ما قویترین افتتاحیههای بریتانیا را داشتیم و به مکان بسیار نزدیک بودیم.
Battersea مقاصد مرکز معیاری دارد و ما در این جلسه به یک نقطه عطف نمادین تبدیل شدهایم.
»
کریگ بولتون، ساعتهای سوئیس بریتانیا و اروپا، افزود: ساعتهای سوئیس و چهار نمایشگاه در Battersea در 14 اکتبر بودند.
سه روز انتظارات را محدود کرد.
»
TheIndustry.
fashion's Battersea Station: A Legend London را بخوانید.