250000 Battersea

ایستگاه Battersea درهای خود را در جمعه 14 اکتبر، در کنار خیابان پیاده‌روی، بلوار، یک بازسازی هشت ساله متحول کننده باز کرد.
بیش از 250000 نفر به لندن آمدند و "قدرت فستیوال" که 22 تا 23 اکتبر ادامه دارد، فعالیت ها، اجراها و فعال سازی ها.
نزدیک به چهل سال مکان‌های دیدنی لندن تغییر یافت و یک هشت ساله که خانه قایق مرکزی مرکز لندن بود، بازدیدکنندگان از مغازه‌ها، بارها، رستوران‌ها و مکان‌های آن بسیار مناسب بودند.
بریتانیایی و برندهای Battersea Adidas، Nike، Mulberry، Theory، Lacoste، Ralph Lauren، Aesop، NK، Hugo Boss، Jo Malone London، Uniqlo و Mango.
آدیداس که «ایستگاه توانمندسازی» آن، که دارای کلاس‌ها و چالش‌هایی بود که به این وسیله ورزشکاران، مربیان و متخصصان المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شد، در آخر هفته وارد بازار شد.
سیمون مورفی، مدیر عامل قبیله Battersea (BPSDC)، گفت: «باترسی و خیابان عابر پیاده ما، بلوار، شگفت‌انگیز بوده و فراتر از انتظارات ما بوده است.
250000 نفر از جامعه، برعکس لندن و خارج از آن، در اولین فرصت بازسازی شدند و نشان از چسباندن این نقطه عطف نمادین بود.
برای سهامداران ما، هر کسی که آمده است، و ما بازدیدکنندگان ماه‌ها و سال‌های پیش‌بینی‌شده از آن بازدید می‌کنیم - این آغاز است.
» کارل ودرل، در Aesop، اروپا، اظهار داشت: "Aesop در Battersea بود و مشتریان و مشتریان جدیدترین فروشگاه آنها در بریتانیا.
ما قوی‌ترین افتتاحیه‌های بریتانیا را داشتیم و به مکان بسیار نزدیک بودیم.
Battersea مقاصد مرکز معیاری دارد و ما در این جلسه به یک نقطه عطف نمادین تبدیل شده‌ایم.
» کریگ بولتون، ساعت‌های سوئیس بریتانیا و اروپا، افزود: ساعت‌های سوئیس و چهار نمایشگاه در Battersea در 14 اکتبر بودند.
سه روز انتظارات را محدود کرد.
» TheIndustry.
fashion's Battersea Station: A Legend London را بخوانید.

پیشنهاد سایت