نوشته Jae-yeon
سئول، 7 ژوئن (یونهاپ) -- شرکت سامسونگ روز سه شنبه در طی رویداد آنلاین Bespoke 2022 از لوازم شخصی سازی شده رونمایی کرد.
مفهوم Bespoke، معرفی شد. به گفته این شرکت، سال 2019، غول فناوری کرهای به لوازم شخصیسازیشدهای رسید که برای زیبایی و عملکرد، و نیازهای مشتریان و سلیقه محصول، طبق این شرکت.
نسخه، فناوری کرهای اتصال، و محیطزیست ویژگیهای دوستانه.
«The Bespoke به ما نشان داد که طراحی الهامبخش، سفارشیسازی و اتصال ما را برانگیخته است، جائه سونگ و کسبوکار لوازم خانگی، در جریان پخش مستقیم رویداد، احساس نزدیکی به دنیا را برانگیخته است.
"امسال، ما روشهایی را برای مشتریان خود ارائه میدهیم که خود را بیان میکنند، خدمات گنجانده شده و پایداری در Bespoke دارند."
یک ماشین لباسشویی، یک خشک کن و اتفاقاً به نسخه Bespoke 2022 اضافه شده است. به گفته ستون پروازی، خط، لوازمی از خانواده سفارشی، و اجاقهای برقدار Al در این سال اروپایی معرفی شدهاند.
همچنین، اتصال محصولات سفارشی SmartThings Life، که برتری متمرکز سفارشی میدهد. شش دستگاه SmartThings خدمات پخت و پز، انرژی، مراقبت از لباس، مراقبت، وظیفه خط ملودیک و مراقبت را ارائه می دهد.
سامسونگ گفت که SmartThings در این ماه با 97 کشور قابل دسترسی ملاقات خواهد کرد.
بر اساس این شرکت، 2 یخچال سفارشی در سراسر جهان به فروش رسید و هر سه یخچال سامسونگ که فروخته میشد، یک مدل سفارشی بود.
Bespoke 2022 به کاربران امکان میدهد تنوع ظریف و سلیقه خود را طراحی کنند.
با تلاشهای آگاهانه از محیطزیست، محصولات سفارشی سامسونگ پژمرده میشوند و ضمانتهای طولانیتری را تضمین میکنند که چرخه حیات را به بازار عرضه میکند.
میز لباس آمریکایی است، ماشینهای پاتاگونیا که میکروپلاستیکها، پارچهها و لباسشوییها را انجام میدهند، و ماشینهایی هستند که کرهای در سال.
تلاشهای سامسونگ برای لوازم گرانقیمت در بحبوحه تورم صورت گرفت، که باعث شد مصرفکنندگان از اقلام، دستگاهها و محصولات غیرضروری آلوئولهای مخدوش عبور کنند.
jaeyeon.woo. @yna.co.kr
(END)