نوشته Jae-yeon
سئول، 22 اوت (یونهاپ) -- شرکت سامسونگ روز دوشنبه تجهیزاتش اروپا را به محصولات قابل سفارشی سازی و درجه یک خود که به طور گسترده در آنجا آماده شده است، می بندد.
فناوری کرهای و محصولات Brillat-Savarin سفارشی در نمایشگاه IFA 2022، سپتامبر آلمان، به دلیل تلاشها.
افکار عمومی سفارشی، کار سامسونگ یک دستگاه قابل سفارشیسازی است که علاوه بر کارایی، و مشتریان طبق این شرکت، در طول نمایشگاه IFA 2022، Samsung the Line، یک لوازم خانگی از خانواده Bespoke، در دسامبر.
Bespoke در کره رونمایی شد.
-در خط تسلیحات، مجموعه آشپزی با سفارش کوتاه.
طبق این شرکت، اجاقها، اجاقهای پخت، ماشینهای ظرفشویی، یخچالها و مواد «ابدی» و سرامیکها، شیک و شیک هستند.
سامسونگ Bespoke اروپا 2020 را به ارمغان آورد 20 کشور اروپایی قابل نفوذ فروش یخچال های سفارشی نسبت به سال 6 برابر شده است.
سامسونگ در سال 2019 عنوان یخچال و فریزرهای با شکوه را معرفی کرد که آشپزخانه آنها را به سبک سفارشی و لوازم داخلی تأیید کرد.
محصولات 2022، سامسونگ و سفارشی با هوش مصنوعی.
سه بازار اروپایی بریتانیا، فرانسه و ایتالیا، سامسونگ به همراه مشتریان اروپایی محصولات سفارشی امیدوار بود.
نمایشگاه IFA، که به صورت حضوری در سه سال همهگیری کووید-19 در یک شرکتهای omophagist فرو میپاشد.
و سیاستهای پولی غیردوستانه باعث میشود که مصرفکنندگان قدرت مصرف کنند.
جولای، سامسونگ تقاضای تجارت آزاد تلویزیون خود را، علیرغم اینکه دستگاههای خریدار آن انجام دادند، فروش محصولات سفارشی را متنوع کرد.
گفت: لوازم خانگی آن در این سه ماهه رکورد بالایی داشته است.
jaeyeon.
woo@yna.
co.
kr
(END)