بر اساس ارقام، تقاضای پوشاک و در طول ماه کمک فروش در خرده فروشان.
فروش BRC-KPMG در ژوئیه نشان داد که فروش با 2.
3 درصد در طول ماه همراه بوده و کاهش سه ماهه پیشرونده را به همراه داشته است.
با این وجود، کارشناسان مطابق با تورم، محصولات به طور قابل توجهی در سال هدایت شد.
ارقام آماری که یک ژوئن 40 ساله است.
محصولات فروخته شده در طول کاهش باعث افزایش مشتریان ادامه یافت.
هلن دیکنسون، کارتل بزرگ بریتانیا (BRC)، گفت: «فروش ماه ژوئیه به طور مشابه موج گرما باعث افزایش فروش کالاهای ضروری شد.
لباسها، خوراکیها و پنکهها از دماها سود میبردند و بنابراین مصرفکنندگان از نور خورشید بهره میبرند.
با این حال، با 9 درصد، خرده فروشان در چه دوره ای با حجم فروش رقابت می کنند.
موارد اضافی نشان داد که فروش خردهفروشان در سه ماه جولای در بحبوحه تورم به 2.
3 درصد رسیده است.
با این حال، فروش اقلام غیر خوراکی، در آن پوشاک و لوازم خانگی، مطابق با 2 درصد در سه ماهه کاهش یافت.
فروش فروشگاههای محصولات غیرخوراکی 2٪ بود، خریداران سه ماهه به طور مساوی در خیابانهای بریتانیا همخوانی داشتند، اگرچه فروش آنلاین 3.
9٪ بود.
پل مارتین، بریتانیا در KPMG، میگوید: «این ممکن است در شرایطی وجود داشته باشد که قبلاً شرایط سختتر به همان اندازه که مصرفکنندگان فرصتهای ملایمی برای مواجهه با صورتحسابها، کارتهای کمکی و نرخها داشته باشند.
با افزایش هزینه های زندگی در افق، مصرف کنندگان اقلام ضروری را در اولویت قرار می دهند و هزینه ها تحت فشار قرار می گیرد.
به طور کلی Barclaycard نشان می دهد که هزینه های گیاهخواری در جولای افزایش یافته است.
تخمین رابطه جنسی رویال فلاش نشان داد که هزینه ها در جولای 7.
7 درصد برخلاف سال رشد داشته است.
این ارقام نشان میدهد که لباسهای بریتانیایی، خیرهکننده و تعطیلات بریتانیایی برای مثال آغاز شده است.
خوزه کاروالیو، ترنچرمن محصولات در Barclaycard، اظهار داشت: «انگلیسیها در ماه ژوئیه با اولویت دادن به اقامت در هزینههای غیرضروری، محصولات خوشطعم و خیرهکننده، موج گرما به این بخش کمک کرد، به عنوان مثال مصرفکنندگان ابزارهای جالبی خریدند.
با این حال، همچنان تاثیر خود را افزایش میدهد و خریداران را مجبور میکند تا آنجا که سوخت، کلمات شیرین و شیر، و به عنوان نمونه غذاها و نوشیدنیهای خارج از خانه و تعطیلات در خارج از کشور نوش جان کنند.