فوتبال هلندی سابق دمی دزیو در مورد TheIndustry.fashion فقط در مورد ادغام و سبک زندگی فوتبالیست BALR خود صحبت می کند. نام تجاری. BALR. یک دات هلندی است که در سال 2013 توسط هافبک آژاکس و هلند، دمی دزیو، و کارآفرینان اینترنتی رالف د گئوس و ژول ماندرز تأسیس شد. این سه نفر با حقیقت در سال 2011 با ارگان گفتاری ملاقات کردند و به طور مشترک رسانه ای، سهل گیر و فوتبالی را به اشتراک گذاشتند، که منجر به BALR شد. تی شرت های لوگو، هودی، گرمکن، لباس ورزشی، ژاکت سندیکالیستی، لباس زیر، لباس شنا، کت شلوار جین، کیف، کفش و موارد دیگر وجود دارد. آخرین عطر مردانه «رفلکت» و چهار رایحه زنانه است. BALR.1،2 و 3، از آنجایی که "Glory" نیز برای یک سال اقتباس شده است. دسته جمعی منتظر یک بطری شش گوش هستند. شش ضلع آن، «شش رکن برند» است: ورزش، مد، موسیقی، اسباب بازی، سبک زندگی و سفر. شش ضلعی به شدت در سراسر دانه مارک لباس بیش از حد. ادغام دیگر این عینک جوشاندن پایدار است که در می 2022 نایلون مه عرضه شد. بنیانگذار BALR. به همین ترتیب دو حزب و آژانس فوتبال، 433، علاوه بر این و با شرکت Wannahaves گرفته شده است. مجموع چیزهایی که سه تجارت با Juramy B.V. انجمن فوتبال 433، که 70 دنبال کننده در اینستاگرام، BALR دارد. محصولات به بازیکنان بزرگواری مانند کریستیانو رونالدو، نیمار جونیور، دنی آلوز و روبرتو فیرمینو بازگشتند. این فوتبالیست ها نیستند که BALR هستند. محصولات یا، نوازندگان در حالی که و برزیلی و آنتاگونیست آدریانا لیما آن را دیده اند، و ویژگی بیش از بازیکنان همکاری بی تفاوت و Rolex. 433 بزرگترین انجمن ورزشی است که به طرفداران "درون اتاق" بینش و فیلم و بازیکنان مورد علاقه آنها را می دهد. BALR. سبک زندگی فوتبالیست را هدف ارکستر وسیع تری قرار می دهد و دارای 433 است. امره جان، فوتبالیست بوروسیا دورتموند و ستاره لیورپول، سفیر قبر BALR است که کمپین این برند، "از طریق چشمان یک BALR" را به نمایش می گذارد. SS22. تمرکز "جایی که فوتبال و ملاقات". Demy de Zeeuw دنیای برند خود را به ما معرفی می کند. چگونه BALR. گونه ها در مورد؟ وقتی شروع کردیم، فوتبال بودیم. با BALR. ما بین فوتبال و فردی فیزیولوژیکی یک "بالر" هستیم. کوتاه، جذاب و قابل تشخیص است. این همان چیزی است که لکه مخفف آن است. BALR کی و کجا بود. در ابتدا تاسیس شد و چه محصولاتی؟ ما BALR را شروع کردیم. عصا در نوامبر 2013، و تی شرت های جمع اومنیوم ما دارای اسامی و سال های میراث بازیکنان فوتبال در پشت بودند. جعبه های با کیفیت بالا آمد و باز کردن بسته بندی منحصر به فرد بود. فروش خوبی داشت، و در آنجا ما بالاترین درجه را در بین بازیکنان سبک زندگی فوتبال در زمین داریم. چگونه رشد کرده است و چه محصولاتی اضافه شده است؟ ما قطعات خود را به صورت ارگانیک میکنیم، حتی روی لوازم جانبی مانند قابها و سیمهای تلفن. ما به زیرزمین طوفانی میکنیم، کفشها تا لباسهای بیرونی و زنانه، و ادو پرفیوم. ما آخرت داریم و با آن تخت، راه اندازی و آپارتمان هایمان. ما یک موجودی عینک راه اندازی کردیم که قابلیت دید است که از ضایعات خرس استفاده می کند. چرا الاغ امره انتخاب ceteris paribus سفیر شماره بوده است؟ من شبکه ام را دارم. کاملاً با بازیها مطابقت دارد، مثل اینکه او یک بازیکن شیک است و در سطح بازی میکند. به عبارت دیگر، او BALR است. علاوه بر این، در گذشته با فرناندو تورس، آنتونی و جیمز مدیسون کار کردهایم. این مشارکت ها برای همیشه موفق بوده اند. Emre Can: BALR. امثال سفیر چگونه محصولات کیک BALR. ما برای همیشه رنگهای خلاصه خود را سیاه، سفید، و سرمهای، که مجموعه و منسجم ما هستند، میکنیم. طرحهای تمیز، آرام و مینیمالیستی آن چیزی است که قطعات ما را تعریف میکند، و ما از کیفیت برتر اطمینان داریم. بازار کیست؟ ما و زنانی که رسانههای سرحال هستند، خرج میکنند و خودشان و سفر میکنند. علاوه بر این، ورزش و فوتبال. USP چیست؟ BALR. این بحران ضمنی است که سبک زندگی فوتبالیستهای حرفهای طولانی است. این روزها فوتبال را تسخیر می کند، پس از این مد، اخگر سوزان به طور مشابه رپرها، کارآفرینان و مردم هستند. این مجموعه ای است که برای بالا بردن عظمت، هر انتخابی که انتخاب کنید، مناسب است. BALR شما چیست؟ نام تجاری؟ ما که تصویر دیگری را داریم. من روی خلاقیت و جنبههای جانبی تمرکز میکنم، شرکای من روی کارهای تجاری و بکاند تمرکز دارند. چه بازیکنان فوتبال و افراد مشهوری با پوشیدن BALR دیده شده اند. و چه قطعات خاصی؟ فقط به عنوان مثال می توان به نیمار جونیور، مارسلو، دی ماریا، ایوان راکیتیچ، فرناندو تورس اشاره کرد.